Een foto zegt meer dan 1000 woorden

Inloggen voor leden

Beeldkwaliteit is het resultaat van de uitgekiende samenwerking tussen de lens, de sensor en de software van de camera, de keuze van de lens én die van de fotograaf.

Logo Fotoclub Heerenveen

Algemene informatie

Bijna iedereen fotografeert wel eens. De één wat fanatieker dan de ander. Met elkaar worden jaarlijks tienduizenden foto's gemaakt, van eenvoudige kiekjes tot mooie, bijzondere en artistieke beelden.

Voor degenen die meer uit hun fotografie willen halen, zijn er een fotoclubs. Zij vormen het platform om werk aan anderen te tonen, te bespreken, te beoordelen en over te discussiëren.

Fotoclub Heerenveen is een actieve club en is aangesloten bij de "FotoBond", Nederlands Centrum VrijetijdsFotografie.

Fotoclub Heerenveen is in 1970 opgericht door een aantal enthousiastelingen die fotografie een warm hart toedroegen. Sindsdien heeft Fotoclub Heerenveen zich verder ontwikkeld. In de bestaangeschiedenis waren de nodige hoogte- en dieptepunten, waarbij de overgang van analoog naar digitaal welhaast de meest radicale verandering was.

Hoewel fotografie een vrij technische hobby is, wordt het resultaat in de allereerste plaats bepaald door de creativiteit en de visie van de maker. Dit is wat bij Fotoclub Heerenveen centraal straat.

Lijkt het jou wat, om bij onze club een kijkje te komen nemen? Aanmeldingen zijn welkom. (momenteel is er geen wachtlijst)

Op clubavonden nemen de leden maximaal twee foto’s mee, die met elkaar besproken worden.
Om de creativiteit te bevorderen, wordt met thema’s en onderwerpen gewerkt.

Naast het bespreken en beoordelen, valt uit de discussies welhaast net zo veel te leren.
Dat dit verbindend en stimulerend werkt, leidt geen twijfel!

Als je meer informatie wilt, kijk dan verder en ga zo nodig naar 'contact' of mail naar: petra27terp11stra@gmail.com

Privacyreglement

Bestuur: